Především bych zjistil, zda druhá strana obdržela identický archiv a velmi se obávám, že tomu tak není. Reinstalace PC ani Eset s tím nebudou mít asi žádnou souvislost. Nedošlo ale ke změně poštovního programu? Identita archivu lze ověřit např. pomocí kontrolního součtu (CRC, MD5, SHA ...). Hezky to umí třeba Total Commander. Druhou možností je si nechat archiv poslat zpět a binárně jej porovnat s originálem (taky umí TC) nebo jen zkusit otevřít. Chybu bych určitě hledal někde při tom přenosu a zkoušel jiného mailového klienta nebo odesílání i příjem bez klienta webovým rozhraním. Případně i zkusit jiného poskytovatele mailové schránky nebo přenést soubor přímo do druhého PC bez použití mailu (např. pomocí TeamViewer). Nebo místo mailu si to poslat přes nějaké internetové úložiště (třeba USCHOVNA.CZ). Možností je opravdu mnoho, tak zkus a pak dej vědět, kde byl problém. Nebo sem napiš víc podrobností o tom, co to je "odešlu".
Na straně WinRaru pravděpodobně vůbec žádný problém není. Martin
Část napsaného textu můžete označit a některým z tlačítek na spodní části
okna nastavit jako tučný, kurzívu, podtržený nebo aktivní (hypertextový
odkaz).
Klávesa Enter uzavírá paragraf, což se projeví jako prázdný řádek.
Jednoduché odřádkování dosáhnete kombinací Shift-Enter. Jinak se text při
zobrazení ve fóru zalamuje podle šířky okna.