Podpora :: RAR Support

2018-05-22 09:40:57
Tarquam
Požkozené archivy

Dobrý den, neustále mě trápí jeden problém. Dokončím práci, zabalím do RAR a odešlu. Avšak příjemci se ohlásí poškozený archiv. Na mém PC to rozbalit jde. Druhá strana zkoušela dva počítače, starší i aktuální verzi, bez úspěchu. Můj PC byl nedávno reinstalován a ihned opatřen ESET antivirem. Zatím to řeším metodou ZIP. Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji.

2018-05-22 12:00:00
Martin
Re: Požkozené archivy

Především bych zjistil, zda druhá strana obdržela identický archiv a velmi se obávám, že tomu tak není. Reinstalace PC ani Eset s tím nebudou mít asi žádnou souvislost. Nedošlo ale ke změně poštovního programu? Identita archivu lze ověřit např. pomocí kontrolního součtu (CRC, MD5, SHA ...). Hezky to umí třeba Total Commander. Druhou možností je si nechat archiv poslat zpět a binárně jej porovnat s originálem (taky umí TC) nebo jen zkusit otevřít. Chybu bych určitě hledal někde při tom přenosu a zkoušel jiného mailového klienta nebo odesílání i příjem bez klienta webovým rozhraním. Případně i zkusit jiného poskytovatele mailové schránky nebo přenést soubor přímo do druhého PC bez použití mailu (např. pomocí TeamViewer). Nebo místo mailu si to poslat přes nějaké internetové úložiště (třeba USCHOVNA.CZ). Možností je opravdu mnoho, tak zkus a pak dej vědět, kde byl problém. Nebo sem napiš víc podrobností o tom, co to je "odešlu".

Na straně WinRaru pravděpodobně vůbec žádný problém není. Martin

2018-05-23 10:33:12
Tarquam
Re: Požkozené archivy

Komprimace probíhala vždy v průzkumníku windows z kontextové nabídky "Přidat do xxxxx.rar". Odeslání se provádělo několika způsoby. Nejčastěji přes úložiště Capsa.cz

Když tam to začalo zlobit, použil jsem jiného klienta - WeTransfer - bez úspěchu. Poštovní klient nikdy přímo použit nebyl, jelikož se jedná o zásilky s velikostí 200 - 800 MB. Od jiných lidí používajících Capsa tyto problémy nejsou. Vyzkoušíme Vámi zmíněné postupy, zatím děkuji.